Sunday, October 9, 2011

simply judge a person.

assalamualaikum...

pernah dengar quote ni DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER x? confirm la u all pernah dengar or terbaca or ternampak or terperasan.. quote ni sangat sinonim dengar daily life. in these few days, a lot of things happened to me especially yesterday.

first thing happened. bout a man who tried to approach me. but simply judge me and he said that i have disappointed him because i'm not what he was expected... helllooo..kenal pun tak tibe2 je nk ckp aku kecewakan kau.. kelakar sey. first time nampak aku, dia tgk aku ni mcm sweet2 jek.. lemah lembut, periang n so on. tp bila texting and calling, dia rasa aku tak sama dengan apa yg dia nampak.. dia rasa aku ni sombong, tak ikhlas nak kenal dengan dia. then, yg paling kelakar, dia rasa aku ni kasar.. hahaha....senang kan dia judge aku.. aku ni sombong ke? kasar? hahaha..tak kan la aku nak show off yg aku ni lemah lembut.. hahaha..itu geli okay.. kau tu dah la lelaki..pastu nak expect perempuan yg baru kau kenal tak sampai sehari nak texting kau macam dah lama kenal... hahaha...i'm not that kind. then, yang paling tak boleh bla, dia bgtau 'stop texting me'. kau ingat kau HOT sangat ke????? patutlah kau......oopppsss.. isu sensitif.. tak boleh sambung ayat...hahaha..
disebabkan aku layan dia macam tu, dengan senang- lenang nye judge students ipg ni egois, kasar, tak menghargai perasaan orang lain, and menghampakan hati orang. annoying kan?

to that MAN. ur judgement towards me are absolutely wrong. you never know me. u don't have the right to judge me in that way. you deserve to be ..................

p/s: it's not a waste to lost a BEST FRIEND just like you.. alhamdulillah.. allah shows me the right path to be walked.

No comments: