Sunday, January 23, 2011

roommate ku sayang...oppsss ex-roommate laa

batik kita cantik kan???hahaha...
orientasi..kita pakai hijau..kebetulan pulak ye..comel kan pakai tudung itik ni
aku suka pic ni...sebab kita sama2 nmpk sweet...
kami anak malaysia!!!
cikgu2 PJ..
ni time b4 game bola baling..
mr.teddy kena gantung..kekejaman yg aku n kak fa buat
dapur kita mcm heaven makanan...best kan..
penat gila muka after shopping...
kita selalu pakai baju ni sama2..sweet je kan..kita mmg sweet pun

dah puas tgk gambar??tak kenal maka tak cinta..so aku upload dulu pic2 kitorang...so nnti boleh la tahu sape laa roommate aku ni...hah..jom baca story morry aku pasal lovely roommate aku ni

nur annissa anis sabiran
tiiba2 rasa nk story pasal makcik nie...haha...aniss rindu kamu...
dia ni ex roommate time sem1..kitorang dok kat bilik kdp241 kot.. haha..tak ingat dah..
even dia ni ex roommate tp still ckp dia roommate aku..
miss nak story morry ngan dia.. kalau dok berdua kat bilik tak penah kering gusi sbb ade je benda nak share nk story... even baru kenal dia 5 or 6 bulan tp dah mcm2 ktorg share sbb bagi aku, aku selesa dgn dia.. gelak sama2..nangis sama2.. marah sama2..ermm..ape lg ye yg kita rasa sama2..yg penting kita tak pernah gaduh2..tak masam2 muka..tak penah tarik2 muka..tapi tarik rambut tu penah laa..hehe...biasa laa tarik2 manja gitu...hahaha..jap2..ada air mata kuar laa..tiba2 rasa nk nangis... seriously rindu moment tu..okay2..bella jgn nangis...relax2...
b4 terlupa...aniss..congrate ya...alhamdulillah...roommate aku ni jd JPP..tugas dan amanah yg berat sebenarnya...tp anggapla Allah berikan tugas ini untuk menguji hambaNYA sama ada dia mampu menjadi pemimpin yg baik ataupun tidak... jgn risau ye syg...kau mampu lakukannnya..insyallah..

annissa aniss,
what ever it is...i really love you and miss every single moment with you...




No comments: