Monday, September 5, 2011

demam.. kenapa datang sekarang?

assalamualaikum..salam syawal to all.

hidung dah berair..tekak dah perit sgt2..kepala pun dah pening2 'butterfly'..ini bermakna aku sedang demam.. setelah sekian lama mr.demam tak datang melawat aku, hari ni dengan baik hatinya dia datang meluangkan masa dengan aku.. hopefully jap je.. bukan tak rindu ngan mr.demam tapi dia datang masa tak sesuai.. takde orang nak jage aku..so singgap jap je ye..please.. i'm begging you..seriously bkn tak suka dia dtg tapi bukan sekarang.coz there are so many things to be done in these few days. i need to use my mental and physical.. just imagine, how i'm gonna go through this 10 days if i'm not feeling well...esok pagi nak gerak gi putrajaya.. 10 hari nak menghadap latihan sambutan hari malaysia. ya allah, sihatkanlah tubuh badan aku.. okay, tak larat nak teruskan entry.. thats all for today.. love you readers..   wish me get well very soon ya.. amin..

p/s: putrajaya..please dont let my 'eyes' playing around ya..

No comments: