Friday, January 27, 2012

maaf. saya buat anda macam.......

assalamualaikum. to all.

selamat hari jumaat semua. mood saya hari ni happy :) rasa nak senyum sampai telinga. hahaha..tipu okay.  Alhamdulillah. semalam air mata keluar then pagi2 subuh saya dah tersenyum.

Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan pula petir & kilat. Kita tertanya2 kemana hilangnya matahari.. Rupa-rupanya Allah berikan kita pelangi..



try tengok balik title entry ni dgn intro entry.. macam tak synchronize jek.. hahaha.. tu baru intro laa.

*********************
maaf, saya dah buat awak macam daun kering yang awak bagi :(
saya tak pernah perasan pun selama ni saya dah buat awak macam tu. 
bila nak saya cari, bila tak nak saya ignore awak. 
tapi awak sabar. 
tapi saya, makin lama makin ignore awak. 
kenapa?
 saya tak bosan. 
saya tak boring.
saya tak penat. 
saya tak letih. 
and i'm not sick of you. 
but WHY? 
saya sendiri tak tahu. 
walaupun saya tahu
saya ada jawapan tu. 
semalam saya termenangis. 
sebab rasa bersalah. 
sebab tiba-tiba rasa sakit. 
mungkin ini yang awak rasa bila saya ignore awak. 
padan muka saya. 
 this is what we called as
KARMA. 

my good friend always reminds me, 
that i wasn't suppose doing this to you. 
what have i done is totally wrong. 
YES
i ADMIT. 
totally my fault and mistakes. 

tapi awak tahu kan kenapa saya buat semua ni? 
saya tahu awak tahu.

 and to make it easier. 
saya rasa 
its better we just 
FOLLOW THE FLOW
hang up this story
and just wait  and this story end up by itself 
and  just let the time decides for us.

*********************




notabutterfly: sometimes when we let the feelings grow up, we such welcoming the HOPE. 









No comments: