Friday, August 26, 2011

novel..

salam untuk semua..
mood: novel
sekarang ni mood nak baca novel je.. tp takde la sampai addicted sgt pun.. setakat jd bed time story ok je kan.. hahaha.. sekarang ni tak banyak sgt keje sbb few coursework dah hand in last week.. yg ada ni pun after raya /merdeka day baru submit.. bella bella, suka sgt tangguh2 keje.. haha.. wanna know my list of novel that i have read?nak kata banyak tak banyak..nak kata sikit pun tak jugak.. tp at least ada la jugak...F.Y.I, aku suka baca tapi nak beli tu mintak ampun la ye.. sbb tak terasa
nak buat koleksi pulak.. one day perhaps..aku start baca novel ni after UPSR rasanye.. kwn baik aku yg supplier novel2 yg aku baca time tu.. 1st novel yg aku baca JANJI DIANA. mcm2 genre novel yg aku dah baca.. mostly love story even aku tahu mostly fake semata-mata.. baca novel ni mmg buat aku leka..tp at the same time byk input yg aku dpt dr novel2 tu..
antara favorite novel aku :
and sekarang ni ada 2 novel sedang Q untuk dibaca, TAHU RASA CINTA and AKU CINTA DIA

Perasan tak semua novel yg aku baca ni in Malay.. bukan tak suka nak baca English novel, tapi......hahaahha...novel Malay aku tak penah beli, tp English novel banyak la jugak aku beli tp 1 pun tak penah habis baca.. 5 pages je aku dah stop.. haha..just imagine novel TO KILL A MOCKINGBIRD pun aku liat nak baca.. page1-10 tu dah berulang-ulang kali aku baca.. tp tak gerak2 jugak.. hurmm..mood lum sampai lagi kot.. one perhaps.. insyallah.. dah la kena belajar literature so maksudnya banyak lagi novel2 yg aku kena study.... serve you right cik bella..

P/s: whatever it is cik bella ni tersangat la suka beli buku and setiap kali beli buku dalam hati konfem niat "untuk anak2 aku nnti"...hahaha...

No comments: