Saturday, August 20, 2011

hijau=green

salam untuk semua..

hurmm...raya is just around the corner!!!!!
10 more days to go.
semalam sibuk cari baju for my parents..
and i feel and thinking of something..
hahhaaa..dulu time kecik2 mak ayah sibuk cari baju utk aku.. tp semalam aku yg sibuk cari baju utk mereka..*dah besar rupenye aku ni.. opppsss..
aku pilih semuanya and then suruh mak fitting.. macam time aku kecik2 dulu.. sebijik..
hahahaha.. ayah pun sama..both of them got blue for their apparel. blue skirt and blouse for mak and blue shirt for ayah.. and me????haruslah biru juge.... hahathis is called as kebetulan yg dirancang...*macam mana tu?

title hijau=green tp story morry pasal biru=blue pulak.. ter interframe lak..sorry yek Ms.Green.
this year we all tema hijau.. as usual laa.. aku mmg susah sikit nk compromise dgn hijau.. kat almari tu byk je bju hijau tp seriously jarang pakai...sbb ada barrier kat kepala ni 'cik bella tak suka hijau'.....ooopppsss...kalau laa aina dgr ni konfem kne tazkirah ngan dia lagi... ok..dah byk melalut.. ok back to the topik.. so disebabkan tak suka sgt hijau aku pun mcm nekad taknak beli bju kurung hijau..bajet macam nak pakai bju2 lama yg tergantung cantik kat dlm almari tu.. ayah offer nak belikan pun aku tolak mentah2.. hahaha...last2 hari ni aku TERBELI sepasang bju kurung HIJAU.=GREEN!!!!!!terbeli ok!... ececeh...tak ngaku bju tu cantik pulak..
knpe beli?hurmm..byk sbb..
1st: color hijau
2nd: fabric viscose
3rd: corak polkadot
4th: affordable sgt2!!!
5th: tbe2 terpikir *takkan laa raya 1st nak pakai bju lama, org lain sume pakai bju baru
6th: sbb NAK BELI!!!!!
7th: semua diatas....sekian harap maklum

hahaha..ok ada 7 reasons aku beli baju tu.. knpe 7? sbb aku suka no.7.. aku tanya aku yg jawap...hahaha..

ok that's all .. thanks for reading.. salam ramadhan al mubarak..

No comments: