Wednesday, December 25, 2013

Profile updated!

assalamualaikum.

25 Disember 2013.

malas kurang sikit malam ni. so boleh up satu entry. mungkin jugak dua kalau malas takde. peace :)

Sejak dua menjak ni ramai je yang request friend kat FB. and mostly mutual friend dengan IPGians. So aku pun approve la. bila approve rajin pulak mereka-mereka ni 'pop-up' kat chat. very polite. cikgu la katakan. respect la kat mereka ni. dan aku pulak masa tu penyakit malas takde *freelance la katakan, so aku pun rajinlah layan chat tu. bukan main lagi chat pung pang pung pang tanya pasal umur kerja and so on. tetiba bila tanya pasal IPG (ipg mana, posting mana?)and i was like hmmmmmm.. im no more IPGian. and he was like TAKPELAH. SALAH ORANG..... salah orang? what do you mean? at first macam blur.  then, bila pikir-pikir balik ofcoz la orang fikir aku ni IPG sebab profile tak updated. then, ramai pulak mutual friend. so, bukanlah salah mereka-mereka ni request sebab ingat aku ni still IPG and mestilah nak friend sebab boleh sharing2 tentang ipg. . bila dah a few yang macam tu, aku pun terus update profile. senang. dari sekolah rendah sampailah aku kerja kat ICDC. senang cerita. lepas update profile terus aku update status. hopefully after this takde dah salah faham sampai macam tu sekali uolls.


notabutterfly: i love my self. 

No comments: