Tuesday, February 1, 2011

semalam...

actually tak tau nk post ape..tapi tangan ni gatal jugak nk share menaip...
hurmm...nak story morry pasal apa ye....

semalam...mood aku agak baik untuk layan anak2 buah..
petang aku bawak kanak2 riang ni pegi main kat playground..
okay...*saya teringat zaman kanak2 saya yg best tanpa masalah...
seronok tengok kanak2 main kejar2...lari2..main buaian...gelongsor..huh..best sey
nk join tapi terbaca pulak
*taman permainan ini untuk kanak2 bawah 12 tahun...aku dah 18 going to 19..tak sesuai ok..
tengah syok tengok kanak2 ni main tiba2 terpandang sorang mamat ni teman adik perempuan dia main kat playground ni...wooowwwww....best sey ada abang mcm tu...layan adik main kat playground...suka2..opsss..terlebih sudah..

saya sangat suka memerhati..maka berhati2 laa dengan mata saya..hhaha
one more yg aku perasan semalam, most of the children datang dengan ayah diorang...mak2 takde pun...ayah2 ni la yg layan anak2 diorang main kejar2..suka nya tengok diorang tu...hopefully aku akan dpt husband mcm diorang nie...huhu...

*okay..saya terasa nak ada anak..sebab geram tengok kanak2 riang ni bermain...comel sgt...hurmm..nak anak tapi tak nak kawin..boleh tak??haha..boleh je kan tapi at the same time tak boleh...ada misi yg perlu dilaksanakan dulu...

p/s: to my future husband, hopefully anda adalah ayah yg penyayang and akan layan anak2 saya seperti mereka ok...hahaha...okay bella, stop dreaming...

No comments: