Tuesday, March 13, 2012

wishlist dah cukup 7 :)

assalamualaikum.. to all.

lama tak meng-update story. banyak sangat story yang nak share. last2 semuanya tersimpan rapi dalam memory kepala yang semakin penuh ni. so, hari ni terasa nak update pasal WISHLIST yang belum cukup 7 tu. sekarang ni dah cukup dah... terasa bahagia :) so, nak tahu tak wishlish ke-7 dan ke-8 tu??? sape nak tahu sila angkat kepala!!!! hahaha.. just joking.

sila tengok wishlist di sebelah kanan anda ------->

7. left-handed collections. saya nak bukak kedai barangan untuk left-handed a.k.a kidal macam saya. Most things in this world are made for the right handed person. No wonder why it’s so hard for a left handed person to use a pair of scissors, and oh how I hate those 3 ring binders, and how the ink smears across the paper while I’m writing.





8. biscuits' cafe. this is what i dream off. sekarang ni berlambak cafe with cakes and breads. tapi sangat jarang jumpa cafe biskut.betul tak? bestnya kalau dapat masuk ke cafe yang penuh dengan variety of biscuits. awesome! 





perasan tak both of my wishlist are business field. tak ada kaitan langsung dengan education field. hurmm.. konfius seketika bersama kitkat. hahaha.
 i love teaching and i do love business. so, i want to go into both. insyallah. if GOD wills. this is only my future planning. i planned. but HE decides. may ALLAH ease my way of life. aminnn.. 
okay. dah lengkap 7 wishlist ni. i wish it to become true. aminn... 




notabutterfly: semalam saya dah tersilap langkah, hari ini saya sedar kesilapan itu, esok, saya janji, saya tak akan ulang kesilapan itu lagi. it better late than never. 






No comments: