Friday, May 20, 2011

alhamdulillah...


alhamdulillah.. untuk kesekian kalinya aku rasa bersyukur kerana masih diberi peluang untuk merasai nikmat sebuah kehidupan..

alhamdulillah.. syukur kerana ALLAH itu Maha Penyayang dan Maha Pemurah kerana tunjukkan aku jalan yang terbaik untuk aku lebih menghargai kehidupan dan menghargai nilai sebuah kasih dan sayang.. Allah berikan aku ujian untuk aku tahu menilai erti kasih dan sayang supaya aku tahu ianya bukan mudah untuk diberi dan sukar dimiliki..

alhamdulillah.. kerana kini aku mampu mengikhlaskan hati memaafkan dan menerima takdir-NYA..kini aku mampu buang segala perasaan yang pernah ada..terima kasih buat insan yang telah berjaya hilangkan semua perasaan itu..dengan 1 jawapan aku berjaya hilangkan perasaan sayang, marah, benci dan dendam..dan kini yang tinggal perasaan ikhlas semata-mata kerana ini yang terbaik dari ALLAH..

indahnya sebuah kehidupan jika ALLAH sentiasa ada disisi...

No comments: