Sunday, January 23, 2011

everything is new

sem ni aku dapat roommate baru...bilik baru..tp hostel bgunan lama...

but it's ok..wanna know why? coz hostel ni dekat ngan surau i mean BISA. aku ni dah laa malas nak baca buku2 ilmiah.. so kat BISA ni laa tempat aku nk dengar ceramah2 or tazkirah untuk supplement hati...

dapat roommate baru..kak yatt...sweet je akak ni.. tp aku still miss annissa anis.. rindu nak story morry ngan anis.. mcm2 kitorang share each other. even baru dok ngan dia almost 5 or 6 month tp dia lah roommate terbaik aku...syg kau anis...seriously damn miss our moment.. tp takpe..kitorang still kat blok hostel yg sama and dok aras yg sama...kita still boleh story morry lagi...hehe...

bilik baru...ermm..bilik ni comel n cute sgt...tak macam kat anjung hikmah..mcm2 barang boleh bawak...siap ada dapur and toilet lagi.. ala2 hostel 5 star..
kat bilik baru nie...huh..kena pandai2 adjust barang supaya tak nmpak semak..

hostel baru ni nun jauh di sana..hehe...lebih kurang macam antara kutub selatan ngan kutub utara... seriuously jauh dari class kitorang.. so pagi2 dah bakar lemak..dpt exercise pagi2...tu yg best...berat pun dah turun sikit...suka2..

nk story ape lg ye...takpe2..nnti sambung lg ye...daaaa

No comments: